10 reguli pentru un comunicat eficient

Una dintre cele mai dese acuzaţii la adresa unui PR-ist este pregătirea comunicatelor într-un stil prea „publicitar”, astfel că informaţia primită de jurnalist nu poate fi folosită.

Deşi în foarte multe cazuri acest stil „publicitar” este cerut „de sus”, pentru ca un comunicat să atragă atenţia jurnalistului şi să aibă succes, trebuie să respecte anumite reguli de redactare.

Eu am prezentat aici 10 reguli pe care le consider foarte importante, cu siguranţă mai sunt şi altele…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s