De ce e necesar un „Media Training”?

Media training-ul” este una dintre cele mai importante activităţi pe care orice agenţie de PR cu experienţă o poate oferi clienţilor săi, în scopul de a-i ajuta să înţeleagă mass-media şi să-şi îmbunătăţească relaţia cu presa.

Află de aici de ce este important să oferi un „Media Training” clientului şi ce ar trebui să conţină, ca să fie eficient şi să-l ajute atât pe client, cât şi agenţia.

De asemenea, vei gasi aici şi sfaturi de-ale lui „Stan Păţitu’ „.

Larisa Toader

2 păreri la “De ce e necesar un „Media Training”?”

    1. Nu cred ca exista carti referitoare media training in Romania. In cartea pe care o voi lansa, „Secretele relatiei cu presa”, vei gasi un capitol despre media training si 1-2 studii de caz.

      In mod normal, agetiile ofera media training-uri pornind de la exeprienta pe care o au in PR si stiind astfel ce trebuie sa ii invete pe clienti.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s