Campania de presa

Campania de presă este acea parte a campaniei de relaţii publice în cadrul căreia se realizează comunicarea cu o anumită categorie de public: jurnaliştii.

Există mai multe tipuri de campanii de presă, în funcţie de rolul pe care îl au, de modul de transmitere a informaţiei şi de rezultatele obţinute în urma campaniei:

  1. “Teasing Campaign”
  2. E-mail Campaign
  3. “PR Blitz”/ “Cold Campaign”

Astazi iti voi prezenta modul de realizare a unei „Email Campaign”, urmand sa afli din carte informatii despre modul de organizare a celorlalte tipuri de campanie. Totodata, in carte vei gasi studii de caz si exemple aferente fiecarui tip de campanie.

Larisa Toader

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s