Coperta cartii „Secretele relatiei cu presa”

Poate fi rezervată prin intermediul librariei online http://www.ujmag.ro

4 păreri la “Coperta cartii „Secretele relatiei cu presa””

  1. Buna ziua, mi se pare utila cartea prin ceea ce este afisat la cuprins. Intrebarea mea este daca apare macar in aprilie? Am facut rezervarea si se anunta ca apare in martie, e deja aprilie si inca nicio veste.

    Va multumesc

    1. Incercam sa apara in aprilie.

      O trimisesem deja la editura, insa, ulterior mi-am dat seama ca imi scapasera cateva capitole extrem de importante (despre revista presei, furnizori), asa ca am completat cu cateva capitole noi cuprinsul existent deja. Din acest motiv s-a lungit deadline-ul.

Lasă un răspuns

