Cum organizezi un Media Trip?

Ce este un Media Trip?

–          Excursia de presă (pe româneşte), este evenimentul de presă cel mai atractiv pentru jurnalişti şi poate deveni foarte eficient ca nivel de acoperire media.
–          În funcţie de durată şi număr de participanţi, poate fi costisitor pentru companie şi mult mai dificil de organizat decât alte evenimente
–          Presupune cazare, masă, transport şi entertainement[1] pentru jurnalişti
–          Rolul său este acela de a prezenta produsele/ activitatea clientului (precum şi de a-i răsfăţa pe jurnalisti)
–          În cadrul media tour-ului, cel mai greu este să respecţi programul creat iniţial

Cum organizezi, in practica, un Media Trip?

În organizarea oricărei excursii de presă, există 3 momente, clar delimitate in timp:

I. Pregatirea Media Trip-ului

II. Implementarea

III. Evaluarea

…citeste continuarea aici

P.S. Toate informatiile prezentate pe blog pot fi gasite detaliate  (alaturi de sfaturi si studii de caz) in cartea „Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz.


[1] distracţie

O părere la “Cum organizezi un Media Trip?”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s