Cine pregăteşte „Revista presei”?

Revista presei este acel raport de monitorizare pe care fiecare agenţie de PR îl trimite clientului său şi cuprinde atât articole despre client, cât şi despre domeniul său de activitate.

Poate fi realizată în două feluri:

  • „In house”
  • De agenţia de monitorizare

Fiecare tip de monitorizare are avantajele şi dezavantajele sale….

Tipuri de „Revista Presei”

În funcţie de perioada monitorizată şi de subiect, rapoartele de monitorizare pot fi de mai multe feluri (şi preţuri).

Citeste aici continuarea

Larisa Toader

O părere la “Cine pregăteşte „Revista presei”?”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s