Ce este “Media Panorama” şi cum o foloseşti?

Este un alt instrument folosit în cadrul agenţiilor/ departamentelor de PR. Seamănă cu o bază de date, atât ca structură, cât şi ca formă, rolul său fiind acela de a avea adunate la un loc toate informaţiile despre publicaţii.

„Media Panorama” poate fi foarte simplă, pregătită în Excel, cuprinzând doar numele publicaţiei, tirajul şi descrierea, sau foarte complexă, cuprinzând absolut tot ce ne interesează despre o anumită publicaţie.

Se pune întrebarea de ce să avem un astfel de document, când am putea avea o bază de date amplă, care să cuprindă toate informaţiile care ne interesează?

Continuarea aici…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s