Organizarea unui eveniment sau ce am invatat in 12 ani?

Organizarea unui eveniment, in mod profesionist, este dificila si necesita o strategie riguroasa.

Ce am invatat eu in 12 ani de activitate in domeniul relatiilor publice?

  • Oricat de bine ar „iesi” un eveniment, tot vor exista 2-3-5 nemultumiti: mancarea nu a fost buna, locatia / localul – prost alese, a inceput prea devreme/ prea tarziu, organizarea a fost defectuoasa etc. Sa incerci sa ii multumesti pe toti este o pierdere de timp. Si, in plus, este imposibil. (Uneori este suficient ca seful/ clientul sa fie multumit).
  • Oricat de accesibila ar fi adresa evenimentului, 2-3-10 persoane te vor contacta telefonic, exact cu cateva minute inainte de eveniment (adica exact cand ai programul cel mai aglomerat), pentru ca: nu gasesc adresa/ nu stiu care este strada/ nu cunosc imobilul etc.

Citeste continuarea…..

Pentru cei care isi doresc sa invete cum sa organizeze in mod profesionist un eveniment, in week-endul 1-2 septembrie va fi organizat un workshop pe aceasta tema.

Pentru detalii contactati buticuldepr@buticuldepr.ro!

O părere la “Organizarea unui eveniment sau ce am invatat in 12 ani?”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s