Cum identifici si abordezi un sponsor/ expozant/ partener?

Daca ai lucrat vreodata ca in domeniul comunicarii (indiferent ca ai participat ca voluntar, angajat sau membru al unui ONG), cu siguranta ti-ai pus intrebarea de mai sus, in momentul in care ai dorit sa organizezi un eveniment.

Pentru ca este important sa stii pe cine inviti sa iti fie alaturi in organizarea evenimentului…

Insa, inainte de toate, trebuie sa stii ce iti doresti de la colaboratorii tai, fie ca sunt sponsori, expozanti sau parteneri: servicii, produse, bani, promovare sau credibilitate.

De aceea, inainte de a porni in organizarea unui eveniment trebuie sa identificam costurile necesare organizarii si metodele de acoperire a lor (vorbim de evenimentele tematice, organizate cu scopul de a promova tema/organizatorii si care se autosustin, nu de evenimentele organizate pentru un client, unde exista o anumita suma alocata).

Citeste continuarea pe blogul Buticul de PR

Pentru cei care doresc mai multe informatii despre acest subiect, Russenart Communications organizeaza un workshop timp de un week-end la Sinaia.

Citeste aici detalii despre workshop

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s