Presa – cel mai important sustinator al proiectelor sociale

Exemplu de proiect de responsabilitate sociala cu o acoperire media importanta, obtinuta intr-o singura luna: peste 200 de materiale de presa, 3 milioane de persoane informate cu sprijinul a 47 de parteneri media.

204 materiale de presa despre retetele traditionale bucovinene au fost publicate in perioada 1 – 28 februarie 2013, in cadrul proiectului de responsabilitate sociala “Descopera traditiile culinare romanesti”, derulat de agentia Russenart Communications.

In urma celor 5 campanii din luna februarie 2013, peste 3 milioane de persoane au primit informatii despre proiect si retetele traditionale bucovinene.

Din martie 2013, companiile preocupate de promovarea specificului romanesc, pot sprijini proiectul de responsabilitate sociala “Descopera traditiile culinare romanesti!” prin activitati de sponsorizare sau parteneriate de tip barter.

Citeste rezultatele proiectului de responsabilitate sociala aici…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s