Activitatile de PR – intre mit si realitate (I)

Pe masura ce domeniul comunicarii s-a dezvoltat in Romania, au inceput sa circule o serie de mituri referitoare la activitatile de relatii publice.

Desigur ca cele mai interesante se refera la costuri vs. rezultate. Cu alte cuvinte, conform parerilor, cvasi-generale, prin PR devii „vedeta”peste noapte (cu costuri minime, desigur).

Dar… sa le luam pe rand.

1. „PR-ul costa putin”

Activitatile de relatii publice sunt complexe si necesita timp si resurse (financiare si umane). Presupun multa munca si cunostinte din domenii diferite. Ca si in alte domenii de activitate, rezultatele activitatilor de relatii publice sunt direct proportionale cu investitia si efortul depus. Daca investesti 1 leu, vei obtine de 1 leu rezultate. Daca vei investi 1 milion de lei, vei obtine rezultate pe masura.

2. „PR-ul iti aduce acoperire media gratuita!”

…Cel mai mare mit posibil…

De ce? Pentru ca nimic nu este gratuit pe lume!!! Cu atat mai mult acoperirea media…

Citeste continuarea articolului…

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s