Proiectul de CSR ”Descopera traditiile culinare romanesti!” – la 4 luni de la lansare

Peste 600 de materiale de presa publicate si 3 milioane de persoane informate lunar

Peste 600 de materiale de presa despre retetele traditionale romanesti au fost publicate in perioada 1 februarie – 31 mai 2013, in cadrul proiectului de responsabilitate sociala “Descopera traditiile culinare romanesti!”, derulat de agentia Russenart Communications in parteneriat cu Arpis.

Timp de 4 luni au fost transmise 18 campanii de presa catre partenerii media si publicatiile din domeniile culinar, traditie si social, fiind promovate 16 retete traditionale si 11 pensiuni din zonele Bucovina, Dobrogea, Banat si Ardeal.

Proiectul “Descopera traditiile culinare romanesti” este derulat de agentia Russenart Comunications in parteneriat cu Arpis, in perioada februarie – noiembrie 2013 si este sprijinit de 48 de parteneri media (televiziuni, publicatii tiparite si online, bloguri): 121, Antena 2, Amelie.ro, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Calendar Evenimente, Casa mea, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, Coolinaria, ecuisine.ro, Descopera Romania, Dacic Cool, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastro Media, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, InfoAliment, inoras.ro, jurnaldebucuresti.com, metropotam.ro, Mujer, Pap Tot, ReplicaVedetelor.ro, Restograf, Retete ca la Mama, Retetele Marianei, Romania libera, Romania pozitiva, Senso TV, SMA Studio, stiuunloc.ro, traditionalromanesc.ro, Vacante la tara, Worldwide Romania, MT WebArt, Woman TV.

Partenerul special al proiectului este ChefBuzu.com.

In cadrul programului “Descopera traditiile culinare romanesti”, 40 de retete vechi sunt obtinute de la pensiuni si mici producatori din cele 9 regiuni istorice ale Romaniei: Bucovina, Dobrogea, Banat, Ardeal, Oltenia, Crisana, Maramures, Moldova si Muntenia.

Timp de 9 luni, retetele traditionale promovate sunt pregatite la restaurante partenere din Bucuresti si pot fi degustate pe durata proiectului, la preturi speciale.

Despre Russenart Communications

Russenart Communications este o agentie de comunicare infiintata in 2008 si condusa de Larisa Toader, in calitate de Director Executiv. Compania se diferentiaza de celelalte agentii de pe piata de comunicare romaneasca prin cateva servicii unice: delegarea unor specialisti de relatii publice seniori care isi desfasoara activitatea de la biroul clientului pe o perioada determinata, consultanti specializati in promovarea start-up-urilor si a brandurilor de lux, consultanta in derularea proiectelor europene, workshop-uri aplicative.

Din 2010, compania a inceput derularea unor proiecte speciale: Buticul de PR, Congresul Comunicatorilor, Luxury & Elegance, Targul de Traditie, Cultura si Manufactura Romaneasca, proiectul de responsabilitate sociala ”Descopera traditiile culinare romanesti!”si proiectul educational ”Deserturi de poveste”.

Pentru detalii referitoare la proiect si mai multe informatii accesati www.russenart.ro,  www.traditiiculinareromanesti.ro sau www.traditiiculinareromanesti.wordpress.com.

 contact@traditiiculinareromanesti.ro

2 păreri la “Proiectul de CSR ”Descopera traditiile culinare romanesti!” – la 4 luni de la lansare”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s