“Action planul” sau planul de activitati

Structura workshop-ului

I. Ce este un „Action Plan”?

II. Direcțiile strategice – ca punct de plecare în realizarea unui Action Plan

  • Comunicarea internă – tipuri de activități de promovare în rândul publicului intern
  • Comunicarea cu presa – activități specifice folosite pentru informarea presei  (relatiile cu presa)
  • Comunicare online – câteva tipuri de activități specifice de promovare în rândul  publicului online:
  • Comunicarea instituțională – tipuri de activități specifice promovării către reprezentanții instituțiilor și ONG-urilor
  • Comunicarea B2B – tipuri de activități specifice de atragere a clienților

III. Cum pregătim un Action Plan?

Exemple si studii de caz

Inscriere Buticul de PR

Inscrierea la workshop-urile si internship-urile Buticul de PR 2013 s-a incheiat.

Pentru participarea la Buticul de PR 2014, acceseaza sectiunea Inscriere!

Dupa inscrierea la workshop-uri si plata taxei de participare vei primi acces pe platforma online Buticul de PR, in conformitate cu programul Buticului de PR 2014 unde vei putea citi continutul workshop-urilor si de unde vei putea descarca modele practice de materiale. Fiecare material va putea fi completat si adaptat conform informatiilor din curs si il vei putea include in portofoliul tau personal.

 

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s