Cum promovezi un start-up?

După mai mulţi ani în câmpul muncii, “ţi-ai luat inima-n dinţi” şi ai renunţat la siguranţa oferită de un salariu fix în urma unui program de 8 ore, hotărât/ă fiind să încerci emoţiile şi bucuriile unui start-up.

Au urmat câteva săptămâni de luptă prin “hăţişurile” birocraţiei şi ţi-ai atins scopul: ai propria firmă!

Ai închiriat sediul social, ţi-ai amenajat punctul de lucru şi acum aştepţi să-ţi vină clienţii. Ştii sigur că produsul/ serviciul tău este unic pe piaţa românească şi totuşi… clienţii întârzie să apară… Şi nu ştii ce să mai faci ca să-i atragi…

Imediat după deschiderea firmei, ai pregătit o petrecere, pentru a-ţi anunţa intrarea pe piaţă, desigur (100 de invitaţi au mâncat şi au băut pe socoteala ta; dar a doua zi niciunul n-a mai dat pe acolo).

Apoi, aşa cum ai auzit de la alţii, ai scos “bani de la ciorap” şi ai pregătit câteva mii de pliante (fluturaşi), pe care le-ai împrăştiat după cum “te-a tăiat capul”: prin cutii poştale, în clădiri de birou, la intersecţii etc.

Rezultat – zero barat.

Niciun telefon, cât de mic, în urma “campaniei”.

Citeste continuarea aici…

Alte articole pe aceeasi tema care te-ar putea interesa:

O părere la “Cum promovezi un start-up?”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s