Eu cu cine votez?

Tocmai s-a incheiat campania electorala pentru Alegerile Prezidentiale 2014…O campanie anosta si plictisitoare…

Candidati neconvingatori cu campanii jalnice….

Ramane insa intrebarea: cu cine votam? Pe cine alegem sa ne reprezinte in lume?

Parerea mea este ca nu prea avem de unde alege, niciuna dintre campaniile electorale nu s-a ridicat la campaniile anterioare (si ”le-am prins” pe majoritatea); ca student si absolvent de comunicare, am facut studii de caz pe campaniile anterioare, pentru ca am avut ”material didactic”. In anii anterior, tipologiile de candidati au fost create profesionist si au spus ceva de interes general publicului.

alegeri-prezidentiale

Dar sa trecem in revista tipologiile actuale de candidati din Alegerile Prezidentiale 2014….

Tipologiile se refera strict la imaginea candidatului asa cum reiese ea din campania electorala proprie, din articolele altor blogeri si din presa (articole, pamflete si interviuri ale comentatorilor politici). Nu cuprind atacuri la persoana sau comentarii politice. Cuprind si poreclele cunoscute deja publicului.

  1. Victor PontaVictor-Ponta-Mickey-Mouse-p

– porecle: Mickey Mouse, Soarecele, Dottore sau Pinochio

– imagine dorita: Familist

– imaginea reala: Plagiator, Mincinos, Prostanac

2. Klaus Iohannisiohannis

– porecla: Santa Klaus sau Neamtul

– imagine dorita: Om serios, bun gospodar

– imagine reala: Arogant, Mut, ”Gaffeur”

udrea

3. Elena Udrea

– porecle: Blonda sau Nuti

– imagine dorita: O Feminista care lupta intr-o lume a barbatilor

– imagine reala creata in cadrul campaniei: O ”fufa” blonda in haine prea mulate

4. Monica Macovei

– porecla: Procuroarea

– imagine dorita: O femeie independenta care lupta impotriva coruptiei

– imagine reala creata in cadrul campaniei: Motociclista; ONG-ista – imaginea din campaniile anterioare

vadim5. Corneliu Vadim Tudor

– porecle: Tribunul, Seful, „Rudotel” sau WC Tudor.

– imagine dorita: luptator impotriva mafiei politice

– imagine reala creata de-a lungul timpului: Nebunul

6. Calin Popescu Tariceanu

– porecle: Razgandeanu, Moliceanu sau Slabiceanu

– imagine dorita: ambigua (nu exista niciune mesaj central clar al campaniei)

– imagine reala creata de-a lungul timpului: un om slab, nehotarat in politica si in viata familiala (casatorit de 5 ori)

diaconescu

7. Dan Diaconescu

– porecla: Domnu’ Dan sau Stirbu

– imagine dorita: luptor si reprezentant al „poporului oprimat”

– imagine reala creata de-a lungul timpului: Ciocoiut

8. Kelemen Hunor

– porecla: Ungurul

– imagine dorita: luptator pentru drepturile minoritatilor etnice si pentru autonomie

– imagine reala: un ungur cu o campanie nerealista si mesaje in limba maghiara

9. Wiliam Brinza

– porecla: Branza

– imagine dorita: nu se stie

– imagine reala creata de-a lungul timpului: inexistentaTeodor_Melescanu

10. Teodor Melescanu

– porecla: Securistul

– imagine dorita: nu se stie

– imagine reala creata de-a lungul timpului: Seful SIE

11. Gheorghe Funar

– porecla: Distonocalm

– imagine dorita: luptator impotriva dictaturii partidelor politice; luptator anti-maghiarism si pro-romanism

– imagine reala creata de-a lungul timpului: Nebun sau drogat

Ultimii 3 candidati: Constantin Rotaru, Mirel Mircea Amaritei si Zsolt Szilagyi sunt cvasi-invizibili fiind total necunoscuti publicului larg si, in consecinta, nu au (inca) porecle cunoscute.

Va invitam sa completati articolul cu alte porecle ale candidatilor la presedintie (daca le cunoasteti).

De asemenea, va rugam sa ne spuneti care considerati ca este imaginea pe care ar fi trebuit sa o urmareasca principalii candidati la presedintie (imaginea dezirabila).

O părere la “Eu cu cine votez?”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat asta: