Cum identifici si atragi clientii cand promovezi un start-up?

Este prima intrebare pe care (ar trebui sa) ti-o adresezi in momentul in care „ai pus pe roate” o afacere.

Pentru ca, in mod normal, o afacere este creata pentru a produce profit.

Altfel… ne ocupam de proiecte nonprofit…

Intrebarea care se pune este unde si cum identifici acei clienti care au nevoie de produsul/ serviciul tau.

In articolul „Cum promovezi un start-up?” gasesti mai multe detalii despre segmentarea publicului caruia ne adresam.

Spuneam, in acest articol, ca este important sa stim unde gasim acest public, si, mai ales, secretul consta in felul in care il determinam sa devina clientul nostru.

Traim intr-o societate extrem de ocupata, in care oamenii au multiple perocupari si interese dintre cele mai diverse. De aceea, trebuie sa identificam nevoile publicului pe care il vizam (in special acele nevoi care nu sunt satisfacute de niciunul dintre competitorii nostri si sa le oferim o solutie adaptata bugetelor.

In consecinta, primul pas in identificarea clientului nostru il constituie crearea profilului sau socio-profesional. Cum facem asta?

Raspunzand la intrebarile urmatoare:

  1. Cine este clientul meu potential?
  • nivelul educational: scazut, mediu, ridicat
  • nivelul profesional: muncitor, intelectual, manager
  • nivelul salarial: venituri mici, medii, mari

       2. Unde poate fi gasit clientul meu?

  • oras mare, mediu, mic, sat, capitala etc.
  • in cladire de birouri, in uzina, pe santier, pe camp etc.

      3. De unde isi face cumparaturile clientul meu?

  • super market, hypermarket, magazin multibrand, la mall etc.
  • in tara, peste granita

     4. Ce activitati desfasoara clientul meu?

  • munceste 5 zile/ saptamana si 8 ore/zi la birou
  • munceste 5 zile/ saptamana si 8 ore/zi la uzina/ santier etc.
  • Frecventeaza cluburile, barurile, cafenelele etc.
  • Se relaxeaza la salon, spa, sala de gimastica etc.

     5. Ce isi doreste clientul meu?

     6. Ce nevoi are clientul meu?

Cu cat raspunzi la mai multe intrebari, cu atat ai o imagine mai clara despre clientul tau potential si locul unde il gasesti.

Raspunde la 3 intrebari referitoare la clientul tau si vei avea o imagine destul de vaga referitoare la tacticile de abordare a lui; raspunde la 20 de intrebari referitoare la clientul tau si vei avea o imagine suficient de clara referitoare la caracteristicile sale, locul unde il gasesti, activitatile de care este interesat si modalitaile de abordare.

Pentru mai multe informatii referitoare la modalitatile de identificare si abordare a unui client combinate cu strategiile de promovare a unui start-up, va asteptam la cursul intitulat Cum identifici si abordezi clientii atunci cand ai un start up si cum iti promovezi afacerea?

Cursul va dura 2 zile si va avea loc la Sinaia, vila Marald, in week-endul 9-11 noiembrie 2012. Pretul cursului este 250 lei/ persoana si cuprinde: cazare (doua nopti) si materialele de curs. Plata cursurilor poate fi realizata in doua rate, insa pentru rezervarea locurilor prima rata trebuie achitata pana pe 15 octombrie.

Pentru detalii si inscriere la curs contactati-ne pe adresa office@russenart.ro

O părere la “Cum identifici si atragi clientii cand promovezi un start-up?”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat asta: