Cuprinsul cărţii

Capitolul I: Miturile din PR

  1. 10 mituri spulberate despre PR-ist
  2. 5 mituri despre jurnalist
  3. 5 mituri despre client/ şef

Capitolul II: PR-ul comercial

  1. Agenţia de PR
  2. Departamentul de PR
  3. Funcţii şi salarii în agenţii
  4. Fee-uri de agenţie

Capitolul II: Relaţiile cu presa

  1. Ce sunt relaţiile cu presa?
  2. Cum lucrezi cu presa: 20 de reguli pe care e bine să le respecţi
  3. Ce este relevant/ irelevant pentru un jurnalist?
  4. Principalele instrumente folosite în relaţiile cu presa şi modalităţile de folosire
    1. Secretele unei baze de date: – cum o creezi şi actualizezi eficient?
    2. Ce este company profile[1] şi de ce este important?
    3. Când avem nevoie de Q&A list1 şi cum o realizăm?
    4. Ce este Media Panorama1 şi cum o foloseşti?
    5. Media Library1– cum o pregăteşti şi de ce?
    6. De ce să-i “vinzi” clientului un Media training1?
    7. Sunt importante întâlnirile informale cu presa?
    8. Comunicatul de presă – cum îl scrii şi de ce?
    9. Solicitarea media şi etapele redactării unui răspuns profesionist
    10. Invitaţia: cum o creezi şi o trimiţi în cel mai scurt timp?
    11. Follow-up-ul pentru un eveniment – este util?
    12. Ce este un dosar de presă şi când îl folosim?
    13. Cum organizezi un eveniment de presă eficient?
    14. Campania de presă: tipuri şi modalităţi de pregătire eficientă
      1. Teasing Campaign1
      2. E-mail Campaign1
      3. PR Blitz1/ Cold Campaign1
  5. Etapele organizării unui interviu eficient, în funcţie de tipul de publicaţie
  6. 3 tipuri de analiză de presă folosite în agenţii şi modalităţi de pregătire

Capitolul III: Câteva soluţii practice pentru angajarea într-o agenţie

  1. Cum să răspunzi la un anunţ astfel încât să fii chemat la un interviu?
  2. Cum obţii experienţă în domeniul care te interesează?
  3. Cum îţi creezi propria bază de date cu agenţii de PR şi reprezentanţii lor?
  4. Principalele publicaţii pe care trebuie să le citeşti pentru a fi la curent cu lumea PR-ului

Capitolul IV: Despre PR, numai de bine…

  1. Ce înseamnă să fii PR-ist junior, într-o agenţie?
  2. O zi din viaţa unui PR-ist junior…
  3. Decalogul unui PR-ist isteţ.

Dicţionar de termeni folosiţi în jargonul PR-ului

Modele

Concluzii


[1] Termeni din jargonul PR-ului; sunt explicaţi la finalul cărţii

8 păreri la “Cuprinsul cărţii”

  1. Abia astept aparitia cartii pe piata, pentru a o putea achizitiona, deoarece trebuie sa pregatesc o lucrare de dizertatie ce va trata subiectul „Metode si instrumente de comunicare cu presa in situatii de criza” si am senzatia ca aceasta carte ma va ajuta mult…

    1. Cartea va apărea, cel mai devreme în martie!
      Deşi nu se referă expres la situaţiile de criză, ci la instrumentele folosite în comunicarea cu presa de zi cu zi, cu siguranţă vei putea descrie instrumentele folosite, pentru ca acestea nu se schimba; intr-o situatie de criza exista si instrumente specifice, insa se foloseste si comunicatul sau stirea de presa (spre exemplu).

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat asta: