Sfaturi pentru un eveniment reuşit

1.Evită să organizezi ceva vineri sau sâmbătă!
Majoritatea jurnaliştilor nu lucrează în aceste zile şi, cu siguranţă, nu îşi vor petrece timpul liber alături de tine (decât, eventual, dacă îi duci într-o excursie extrem de importantă).

2. Cele mai bune zile pentru conferinţe sunt marţi, miercuri şi joi, între orele 10-12, pentru a putea prinde ediţia de a doua zi!
Din păcate toată lumea ştie acest lucru (agenţii, clienţi, jurnalişti), prin urmare lupta pentru atragerea jurnalistului la eveniment este crâncenă!

3. Nu te lăsa atras în stereotipurile conform cărora conferinţele de presă trebuie să fie organizate dimineaţa, în săli business, iar evenimentele mondene seara, în cluburi!
O schimbare de locaţie este adesea bine-venită, cu condiţia să fie de bun gust. (În 2008, devenise o adevărată modă ca întâlnirile oficiale cu presa să fie organizate în cafenele sau restaurante).

4. Fii creativ în alegerea orei/ perioadei de desfăşurare a unui eveniment şi a locaţiei!
Cu cât este mai neobişnuită şi mai atractivă, cu atât evenimentul va avea mai mulţi participanţi!

5. Deşi toate evenimentele se caracterizează prin întârzieri mai mari sau mai mici, încearcă să nu te încadrezi în acest tipar.
Orice invitat care întârzie mai mult de 15 minute la un eveniment, o face pe propria răspundere, iar tu nu eşti obligat să îl aştepţi. Dimpotrivă, dai dovadă de lipsă de respect faţă de invitaţii punctuali.

6. Alocă suficient timp pentru pregătirea locaţiei!
Unul dintre cele mai urâte lucruri la un eveniment este să înceapă să sosească invitaţii, iar tu să ai în continuare echipamentele în mijlocul sălii şi să te chinui să pregăteşti mapele de presă în faţa lor. Asigură-te că este totul pregătit în timp util.

7. Asigură-te că ai un branding vizibil!

Elementele brandingului sunt cele care vor apărea în fotografii şi pe materialele filmate la eveniment. Cu cât sunt mai multe, cu atât mai bine!

8. Nu organiza nici un eveniment fără o vizită de prospecţie prealabilă!

Este important să verificăm locaţia unde va avea loc evenimentul, chiar dacă o cunoaştem: poate între timp au apărut modificări care ne pot afecta evenimentul. Pentru ca o vizită de prospecţie să fie eficientă, este bine să îţi pregăteşti o listă cu elementele pe care trebuie să le verifici, astfel încât să nu le uiţi (în carte vei găsi o astfel de listă pregătită de mine).

9. Lucrează întotdeauna cu furnizori verificaţi, pe care ştii că poţi conta!

Evenimentul clientului tău nu este momentul potrivit pentru experimente! (În carte vei găsi o listă cu datele de contact ale unor furnizori serioşi, cu care am colaborat foarte bine de-a lungul timpului).

10. Dacă locaţia este greu accesibilă, asigură-le transportul jurnaliştilor şi invitaţilor!

Principiul „comodităţii” guvernează viaţa majorităţii oamenilor, prin urmare nici invitaţii tăi nu fac rabat de la această regulă.

O părere la “Sfaturi pentru un eveniment reuşit”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat asta: