Feedback „Buticul de PR” de la Sinaia

“Ce pacat ca s-a terminat”!!!

Aceasta a fost principala remarca a participantilor (si inclusiv a organizatorilor) Buticului de PR de la Sinaia, spusa cu naduf, in ziua de duminica, inainte de plecarea spre Bucuresti.

De ce? Pentru ca a fost o sesiune de workshop-uri in care s-au imbinat informatiile teoretice, din prima seara de curs, cu activitatea practica din ziua de sambata alaturi de gratarelul si cantatul la chitara pana in zori (pentru cei mai rezistenti la oboseala).

Pentru cei care, din diferite motive, nu au putut participa, voi face o scurta trecere in revista (ilustrata cu cateva fotografii pe care le veti gasi ulterior in paginile blogului si pe Facebook).

Totul a inceput vineri seara cu un scurt curs despre felul in care se organizeaza un Media Trip/ Media Tour (1h  si 30 min, ca sa nu ne incingem creierasele prea mult), urmat de punerea in practica a informatiilor obtinute, prin pregatirea unui Media Tour in aceeasi seara si simularea lui, a doua zi.

Desi a fost amuzanta pregatirea Media Tour-ului, realizata pana la ore tarzii (ca in viata, de altfel), cele mai amuzante si interesante au fost activitatile efective ale Media Trip-ului. Participantii au fost impartiti in doua echipe (PR-isti si jurnalisti), urmand ca dupa un anumit timp sa schimbe rolurile intre ei.

Fiecare echipa s-a intrecut in a pregati activitati cat mai distractive si mai creative, pentru a demonstra ca a inteles cursul si ca poate organiza un Media Tour profesionist, iar fiecare membru al echipei a primit “responsabilitati” distincte: “jurnalistii” au fost “transportati” cu un autocar improvizat, apoi plimbati cu masinile “branduite”, au beneficiat de un “voucher gratuit”, de “mape de presa” cat mai complete, au facut “un tur” al “locatiei”, au fost plimbati pe munte, au participat la “tombole”.  Desigur, nu au lipsit situatiile amuzante sau mai dificile cu care orice PR-ist se confrunta in timpul organizarii unui eveniment: “Saint Bernarzii” tomberonezi din jurul vilei ne-au insoti in “autocar”, unii “jurnalisti” au profitat de subiectul mai “controversat” al “conferintei de presa” pentru a pune anumite intrebari “incomode”, unii “moderatori” au avut emotii sau si-au pierdut rabdarea in fata jurnalistilor “prea insistenti” etc.

In final, totul a fost foarte amuzant si distractiv, iar participantii au beneficiat din plin de informatiile obtinute, in timp ce interactionau cu colegii la un gratar si o cana cu vin, cantand cu totii in bucataria vilei (unde ne-am ascuns pentru a fugi de reprosurile receptionerei, care nu putea dormi din cauza vocilor noastre “cristaline”).

Desigur, am avut si diplome de participare, alaturi de premiile surpriza oferite la finalul evenimentului, in cadrul etapei de evaluare. In aceasta etapa am vorbit, cu totii, despre ceea ce ne-a placut (sau nu ne-a placut) la “Media Trip-uri”.

In concluzie, pentru ca urmatorul training la munte sa nu se mai termine la fel de repede, promitem ca va dura 5 zile si 4 nopti si ca va avea de toate: excursii in locatii turistice, cursuri de PR (gestionarea crizelor de imagine),  cursuri de ski pentru incepatori, concursuri de pregatit oameni de zapada (daca ninge:) sau de darts etc. (revenim cu detalii cat mai curand).

Larisa Toader

O părere la “Feedback „Buticul de PR” de la Sinaia”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat asta: