Modul 2: Organizarea unui eveniment si instrumente de lucru cu presa

Workshop-uri Modulul 2: 13 – 17 iunie 2016, 16 – 20 martie 2016, 10 – 14 octombrie 2016

  • Se adreseaza studentilor si specialistilor de nivel intermediar
  • Se desfasoara in august, septembrie, octombrie si noiembrie 2014
  • Fiecare modul de workshop-uri dureaza o saptamana (5 zile de workshop-uri, de luni pana vineri)
  • Se deruleaza in perioadele: 13 – 17 iunie 2016, 16 – 20 martie, 10 – 14 octombrie 2016
  • Fiecare sesiune saptamanala cuprinde urmatoarele teme:
    • Organizarea unui eveniment reusit; tipuri de evenimente
    • Campania de presa: tipuri si modalitati de pregatire eficienta
    • Dosarul de presa: continut, structura, materiale de presa
    • “Media Library” si  “Media Panorama” – cum le pregatesti si de ce?
    • Analiza de presa  – ca modalitate de evaluare a rezultatelor; 3 tipuri de analiza
  • Pe durata sesiunii de workshop-uri, fiecare cursant va trebui sa citeasca informatiile online si sa redacteze temele primite pentru a demonstra insusirea cunostintelor
  • La finalul fiecarei sesiuni de workshop-uri absolventii cursurilor vor primi diplome de participare
  • Materialele pregatite in cadrul workshop-urilor vor putea fi adaugate la portofoliu
  • Participarea este flexibila cu conditia ca pana la finalul perioadei cursantii sa transmita temele pregatite pe baza modelelor
  • Absolventii workshop-urilor au posibilitatea de a participa la internship-urile gratuite, organizate in perioada octombrie – noiembrie
  • Participantii care doresc sa se inscrie la acest modul de workshop-uri trebuie sa descarce formularul de inscriere de aici, sa il completeze cu datele lor de contact si sa il transmita pe adresa office@russenart.ro, astfel:
    • pana pe 5, pentru sesiunea din perioada 6-17 iunie
    • pana pe 3 septembrie, pentru sesiunea din perioada 5 – 16 septembrie 2016
    • pana pe 30 septembrie, pentru sesiunea din perioada 3-21 octombrie 2016

    Dupa inscriere, fiecare cursant va primi o factura fiscala pe baza careia trebuie sa achite taxa de participare pana la finalul perioadei de inscriere a fiecarei sesiuni de workshop-uri.

 

Programul unei sesiuni saptamanale din Modulul 2

Inscrie-te la Buticul de PR 2016!

Publicitate

6 gânduri despre „Modul 2: Organizarea unui eveniment si instrumente de lucru cu presa”

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat: