Internship-uri

Perioada internship-uri:

Mai – Noiembrie 2015

Unde?

In 10-15 companii romanesti si multinationale din Bucuresti si alte orase ale tarii, in functie de solicitari (Cluj-Napoca, Iasi, Timisoara, Constanta etc.), din domeniile: alimentar, ingrijire si beauty, luxury brands, auto, bricolaj si constructii, resurse umane, educatie etc.

Structura internship-urilor

  • Fiecare absolvent al workshop-urilor va avea posibilitatea de a face minim cate 3 stagii de internship de cate 2 saptamani – 1 luna, in 3 companii romanesti sau multinationale din diferite domenii de activitate (in functie de preferintele mentionate la inscriere).
  • Activitatile de internship vor fi realizate, in functie de solicitari, in companii din Bucuresti (si zonele limitrofe) si/ sau in Cluj-Napoca (si zonele limitrofe).
  • La finalul perioadei de internship-uri, fiecare companie va oferi internului cate o scrisoare de recomandare in care va mentiona activitatile/ campaniile in care a fost implicat pentru a-i fi de folos la o angajare ulterioara.

Conditii pentru admiterea la internship-uri

  • Pentru a putea beneficia de stagiile de internship, fiecare doritor trebuie sa participe la la cele doua sesiuni de workshop-uri si sa demonstreze insusirea informatiilor din cadrul workshop-urilor, cu cele doua diplome primite.
  • Prin diplomele oferite absolventilor workshop-urilor “Buticul de PR”, agentia Russenart Communications garanteaza ca participantii la stagiile de internship detin cunostintele de baza din domeniul comunicarii referitoare la strategie, buget, calendar, organizare evenimente, relatii cu presa, instrumente de lucru cu presa etc.
  • Pentru a fi admis la activitatile de internship, fiecare absolvent al workshop-urilor “Buticul de PR” isi va pregati propriul portofoliu de materiale din domeniul comunicarii cu sprijinul coordonatorului programului “Buticul de PR” si pe baza materialelor si modelelor discutate in cadrul workshop-urilor
  • Fiecare companie isi va selecta internii in functie de propriile conditii si in functie de portofoliul fiecarui candidat.
  • Fiecare candidat poate selecta perioada de internship-uri impreuna cu companiile care l-au acceptat, cu conditia sa se incadreze in perioada generala pentru internship-uri.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat asta: