Workshop-uri

La Buticul de PR pot participa cursanti din Bucuresti si alte orase.

Sesiunile de workshop-uri Buticul de PR vor avea loc in format clasic* sau / si online.

Fiecare cursant trebuie sa participe la cele doua module de workshop-uri.

Inscrie-te la workshop-uri

Calendar workshop-uri:

Workshop-urile Buticul de PR 2016 vor avea loc sub forma a doua sesiuni:

  • Sesiunea de primavara: 1 serie a cate doua module, in luna iunie 2016, in format clasic si online.
  • Sesiunea de toamna: 2 serii de cate doua module, in perioada septembrie – octombrie 2016, in format clasic si online.

Vor fi organizate in Bucuresti si online (5 workshop-uri pe saptamana).

Vor cuprinde 3 grupe, a cate 10 de cursanti.

Fiecare cursant isi va alege perioada de workshop-uri.

Vor avea mai multe teme, conform programului de mai jos:

Programul sesiunilor de cursuri clasice/ onlineModul 1

 

Luni

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor

19.00 –  21.00 Workshop: Cum construim o strategie de relaţii publice?
(Pregătire, prezentare, evaluare)

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Prezentarea structurii unei strategii de relaţii publice, modul in care a fost implementata si rezultatele ei

Marti

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: Proiectele de CSR – ca modalitati de promovare a companiilor
Creativitate, parteneriate, relatii cu presa, acoperire media de calitate

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Identificarea si pregatirea unui proiect de CSR cu buget limitat si acoperire media importanta

Miercuri

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: “Action planul” sau planul de activităţi

(lunar, săptămânal sau per eveniment)

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregătirea unui Action plan pornind de la strategia de relatii publice sau proiectul de CSR pregatite anterior

Joi

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: Cum pregătim şi redactăm un buget?
Structura şi principalele etape. Cum micsoram eficient un buget?

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregătirea structurii unui buget pornind de la strategia sau proiectul de CSR pregătite anterior

Vineri

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: Calendarul
(lunar, trimestrial, anual sau per eveniment): cum îl pregătim şi de ce?

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregătirea calendarului activităţilor din strategia de relaţii publice sau proiectul de CSR

Inscrie-te la workshop-uri

Programul sesiunilor de cursuri clasice/ onlineModul 2

Luni

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor

19.00 – 21.00 Workshop: Organizarea unui eveniment reusit; tipuri de evenimente

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregătirea unui eveniment, conceptul, activitatile de pregatire etc.

Marti

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: Campania de presa: tipuri si modalitati de pregatire eficienta

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregătirea unei campanii de relaţii publice pentru un client dat

Miercuri

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: Dosarul de presa: continut, structura, materiale de presa

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregătirea unui dosar de presa profesionist

Joi

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: Instrumente utile in relatia cu presa: “Media Library” si  „Media Panorama” – cum le pregatesti si de ce?

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregatirea fiecarui tip de instrument si folosirea lor in activitatile de relationare cu presa

Vineri

18.30 – 19.00 Sosirea participantilor
19.00 – 21.00 Workshop: Analiza de presa  – ca modalitate de evaluare a rezultatelor; 3 tipuri de analiza

21.00 – 22.00 Studiu de caz realizat de un invitat:
Pregatirea unei analize care sa evalueze acoperirea media obtinuta de evenimentul organizat

Inscrie-te la workshop-uri

8 păreri la “Workshop-uri”

  1. Buna ziua,
    Ma intereseaza participarea la cele doua cursuri si dupa absolvirea acestora, as dori sa fac un internship. Mi-ati putea spune mai multe detalii despre un internship ulterior? Inteleg ca programul acestuia depinde de compania in sine. Dar din experienta dvs, ar fi posibil internship part-time, de preferat dupa-masa, tinand cont ca in momentul de fata am un job full-time?
    Va multumesc.
    Ana Radu

    1. Da, mai organizam workshop-uri in februarie, martie si aprilie, perioadele urmatoare:
      Februarie
      2-6 februarie 2015 – Modul 1
      16-20 februarie 2015 – Modul 2

      Martie
      2-6 martie 2015 – Modul 1
      16-20 martie 2015 – Modul 2

      Aprilie
      30 martie- 3 aprilie 2015 – Modul 1
      20 – 24 aprilie 2015 – Modul 2

      Ca si anul trecut, pretul unui curs clasic este 200 euro (tva inclus) iar pretul unui curs online este 100 euro (tva inclus).

      Locurile sunt limitate iar inscrierea devine valabila doar in momentul in care a fost platita taxa de participare sau un avans de 50%, pentru rezervarea locului.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

…un magazin de relatii publice si comunicare

%d blogeri au apreciat asta: