Regulament

Capitolul 1: Despre Buticul de PR

Art. 1. Buticul de PR este primul program educaţional care îşi propune să ofere o imagine reală a activităţii din agenţiile şi departamentele de relaţii publice.

Art. 2. Programul este iniţiat şi dezvoltat de Larisa Toader in parteneriat cu Russenart Communications, fiind parte a unui proiect educaţional mai amplu intitulat “Comunicarea pentru toti”, care si-a propus educarea tinerilor oferindu-le informatii concrete si practice despre domeniul comunicarii.

Art. 3. Programul “Buticul de PR” a debutat cu lansarea blogului cu acelasi nume, fiind urmat de lansarea primei cărţi practice de comunicare intitulată “Secretele relatiei cu presa – sfaturi practice si studii de caz“, prima lucrare folosită drept spaţiu publicitar.

Art. 4. Incepand din 2013 programul ofera absolventilor cursurilor materialele necesare si sprijin in alcatuirea unui portofoliu de specialist in comunicare si posibilitatea de a realiza activitati de internship in cadrul unor companii romanesti si multinationale.

Art. 5. Buticul de PR 2016 se desfasoara pe durata a 12 luni si accepta 60 de cursanti. Prin diplomele oferite absolventilor celor doua module de workshop-uri “Buticul de PR”, agentia Russenart Communications garanteaza ca participantii la stagiile de internship detin cunostintele de baza din domeniul comunicarii referitoare la strategie, buget, calendar, organizare evenimente, relatii cu presa, instrumente de lucru cu presa etc.

Art. 6. Buticul de PR 2016 va cuprinde 3 module de workshop-uri derulate in iunie, septembrie,octombrie 2016 si activitati de internship derulate in perioada mai – noiembrie 2014 in companii romanesti si multinationale.

Capitolul 2: Inscrierea la Buticul de PR

Art. 7. Inscrierea la Buticul de PR se face prin completarea formularului de inscriere conceput de organizatorii programului Buticul de PR si trimiterea sa pe adresa de email office@russenart.ro, in perioada iunie – septembrie 2016.

Art.8. Pot participa la workshop-uri si, apoi, la internship-urile din cadrul programului Buticul de PR persoane din Romania, cu varsta minima de 18 ani. Participantii pot veni din orice mediu si pot avea diferite tipuri de studii absolvite.

Art. 9. La Buticul de PR pot participa si absolventi ai workshop-urilor Buticul de PR din anii precedenti. Organizatorii isi rezerva dreptul de a oferi reduceri sau burse absolventilor editiilor anterioare care au demonstrat seriozitate pe parcursul proiectului.

Art. 10. Organizatorii pot respinge candidatii al caror formular de inscriere prezinta deficiente majore in materie de continut si de corectitudine a limbii romane.

Art. 11. Organizatorii pot respinge candidati care, prin redactarea formularului de inscriere, afecteaza intimitatea altei persoane, indeamna la discriminare rasiala, etnica, sexuala sau aduc ofense in alt mod sau care au continut ilegal, defaimator, amenintator, abuziv sau obscen.

Art. 12. Organizatorii pot respinge, pe motiv de neseriozitate, candidatii care s-au inscris la editiile anterioare si nu au mai participat, fara un motiv serios sau fara a anunta in prealabil.

Art. 13. La completarea formularului de inscriere, fiecare participant va opta pentru varianta de workshop dorita (online sau clasica). Modificarea optiunilor de workshop se poate realiza doar cu aprobarea organizatorilor, in limita locurilor disponibile si in urmatoarele conditii:
a. Daca participantul s-a inscris la workshop-urile online, dar doreste sa participe la workshop-urile clasice, va completa suma platita deja (100 euro) pentru a ajunge la taxa platita pentru participarea la workshop-urile clasice (200 euro).
b. Daca participantul s-a inscris la workshop-urile clasice, dar doreste sa participe la workshop-urile online, diferenta de suma nu va fi restituita.

Art. 14. La completarea formularului de inscriere, fiecare participant va mentiona principalele 3 domenii de activitate ale companiile in care doreste sa realizeze activitatile de internship.

Art. 15. Dupa completarea formularului de inscriere, fiecare candidat va primi o factura fiscala pe baza careia va achita taxa de participare.

Art. 16. Pentru a participa la programul Buticul de PR, cursantii trebuie sa plateasca o taxa de participare de 100 euro (pentru workshop-urile online) sau o taxa de participare in valoare de 200 euro (pentru workshop-urile clasice). Plata taxei de participare se realizeaza in perioada 7 noiembrie – 31 decembrie 2013. Candidatii care nu platesc taxa de inscriere pana la finalul perioadei sunt eliminati din program.

Art. 17. Dupa achitarea taxei de participare, fiecare participant va semna un contract de participare prin care se angajeaza sa participe la activitatile si workshop-urile Buticul de PR, precum si ca va realiza integral stagiile de internship din companiile partenere.

Capitolul 3: Workshop-urile Buticul de PR

Art. 18. Pentru a urma workshop-urile si activitatile practice Buticul de PR, cursantii trebuie sa achite o taxa de participare de 100 euro (pentru workshop-urile online) sau o taxa de participare de 200 euro (pentru workshop-urile clasice), in perioada iunie-septembrie 2016

Art. 19. Taxa de participare poate fi achitata in 2-3 rate dar fara a depasi data limita pentru fieare curs, pentru achitarea integral a taxei.

Art. 20. In cazul in care un cursant decide sa se retraga oricand pe parcursul programului, taxele achitate nu vor fi restituite.

Art. 21. Cursantii participanti in program vor fi impartiti in 3 grupe si vor urma 2 Module de workshop-uri si activitati practice, de cate o saptamana (5 zile) fiecare, in cadrul uneia dintre cele trei sesiuni de cursuri, desfasurate in perioada februarie – aprilie 2014.

Art. 22. Cursantii vor putea selecta sesiunea de workshop-uri in cadrul careia vor participa la cele 2 module de workshop-uri si activitati practice.

Art. 23. Prin pregatirea materialelor pe baza modelelor primite pe parcursul programului, cursantii isi vor alcatui un portofoliu de materiale si instrumente de PR cu sprijinul reprezentantilor Buticul de PR.

Capitolul 4: Internship-urile Buticul de PR

Art. 24. Pentru a putea beneficia de stagiile de internship, fiecare doritor trebuie sa participe la cele doua sesiuni de workshop-uri si sa demonstreze insusirea informatiilor din cadrul workshop-urilor cu cele doua diplome primite. Absolventii celor doua module de workshop-uri vor avea posibilitatea de a desfasura minim 3 stagii de internship in 3 companii romanesti sau multinationale partenere, din 3 domenii de activitate diferite, la alegere.

Art. 25. Fiecare cursant va mentiona, la transmiterea formularului de inscriere, domeniile de activitate ale companiilor in care doreste sa realizeze stagiile de internship si localitatea. Activitatile de internship vor putea fi realizate, in functie de solicitari, in companii din Bucuresti (si zonele limitrofe) si/ sau in Cluj-Napoca (si zonele limitrofe), din domeniile: alimentar, ingrijire si beauty, luxury brands, auto, bricolaj si constructii, resurse umane, educatie etc.

Art. 26. Fiecare absolvent al workshop-urilor va realiza minim 3 stagii de intership, de cate 2 saptamani – o luna, in companii romanesti sau multinationale, in perioada octombrie – noiembrie 2016, in conformitate cu programul stabilit de comun acord cu reprezentantii companiilor in care a fost acceptat.

Art. 27. Selectarea absolventilor pentru stagiile de internship se va realiza de catre reprezentantii companiilor partenere, pe baza portofoliilor realizate in cadrul workshop-urilor si activitatilor practice, precum si in functie de preferintele mentionate in formularul de inscriere.
a) Fiecare companie isi va selecta internii in functie de propriile conditii si in functie de portofoliul fiecarui candidat
b) Fiecare candidat poate selecta perioada de internship-uri impreuna cu companiile care l-au acceptat, cu conditia sa se incadreze in programul general de internship-uri

Art. 28. Participantii au urmatoarele drepturi:
a) sa primeasca, la inceputul Buticului de PR, programul workshop-urilor pentru a selecta sesiunea cu cele doua module de workshop-uri si activitati practice la care vor participa
b) sa primeasca dupa fiecare Modul de workshop materialele de curs, daca exista (prezentari, modele de materiale s.a.m.d.).Trainerii pot avea si discursuri libere, fara suport tehnic.
c) sa beneficieze de consultanta online in pregatirea portofoliilor; fiecare material din cadrul portofoliului va fi trimis trainerului, dupa realizare, pentru verificare si completare cu observatii astfel incat sa fie realizat in mod profesionist
d) sa fie informati in privinta modificarilor de orar si a altor schimbari intervenite de-a lungul Buticului de PR.
e) sa folosească titulatura de participant si absolvent al workshop-urilor Buticul de PR in CV-uri si alte materiale de auto-promovare.
f) sa mentioneze companiile in care au realizat activitati de internship-uri, in CV-uri si alte materiale de promovare
g) sa foloseasca portofoliile cu materiale si instrumente din domeniul comunicarii pregatite de ei îșiși pe durata Buticului de PR
h) sa primeasca diploma de participare semnata si stampilata de organizatori pentru fiecare dintre cele doua module de workshop-uri absolvite
i) sa obtina cate o scrisoare de recomandare de la fiecare companie in care au realizat stagii de internship, la finalul fiecarui stagiu de 2 saptamani – 1 luna, cu mentionarea activitatilor si proiectelor in care au fost implicati

Art. 29. Participanţii au urmatoarele obligatii:
a) sa respecte Regulamentul Buticului de PR.
b) sa furnizeze informatii adevarate si complete in formularul de inscriere transmis.
c) sa achite taxa de participare pana la data limita comunicata de organizatori.
d) sa participe la cele doua Module de workshop-uri din cadrul sesiunii/ sesiunilor selectate si sa rezolve toate temele primite pe durata Buticului de PR.
e) sa isi realizeze portofoliile cu toate materialele conform briefurilor primite pe durata celor doua module de workshop-uri Buticului de PR
f) sa realizeze integral fiecare stagiu de internship de cate 2 saptamani – 1 luna in fiecare companie in care au fost acceptati conform preferintelor mentionate in formularul de inscriere si in conformitate cu programul stabilit de reprezentantii companiilor partenere.

Capitolul 5: Drepturi de autor

Art. 30. Portofoliile pregatite de cursanti pe durata proiectului Buticul de PR raman in proprietatea cursantilor spre a fi folosite pentru promovarea proprie.

Art. 31. Portofoliile absolventilor Buticul de PR vor putea fi transmise de catre organizatorii Buticului de PR reprezentantilor companiilor partenere in scopul selectarii pentru internship-uri.

Art. 32. Organizatorii isi rezerva, fata de participanti, dreptul de a folosi, in materialele de promovare a Buticului de PR: numele participantilor, portofoliile si alte materiale realizate pe durata Buticului de PR.

Art. 33. Participantii isi asuma raspunderea pentru materialele folosite pentru pregatirea portofoliului propriu pe durata Buticului de PR (drepturi de autor pentru texte, imagini, clipuri video, coduri sursa etc.)

Regulamentul a fost stabilit de Russenart Communications, organizatorul cursurilor Buticul de PR. Pentru orice intrebari ne puteti scrie la adresa office@russenart.ro.

…un magazin de relatii publice si comunicare