De ce o carte de “media relations ”? Si de ce acum?!

Din momentul anuntarii acestei carti, am fost intrebata adesea, inclusiv de prieteni: de ce o astfel de carte? Si de ce in aceasta perioada de criza?

In primul rand, pentru ca, in calitate de manager, am simtit nevoia existentei unei astfel de carti care sa educe juniorii si sa ii faca sa realizeze ce inseamna concret relatiile publice, in general, si relatiile cu presa, in special.

Nu in ultimul rand, pentru ca, pe vremea cand eram si eu un „junior” la inceput de cariera, mi-as fi dorit sa existe o astfel de carte, mai ales cand am descoperit ca teoria invatata in facultate nu ma ajuta sa imi gasesc un loc de munca in agentii, pentru ca nu vorbeam „aceeasi limba” cu angajatorul…

Gasesti continuare acestui articol pe PR Progress

Lasă un comentariu