Cum iti creezi un portofoliu de PR-ist?

Ca proaspat absolvent al unei Facultati de comunicare si relatii publice (ca PR-ist junior) te confrunti cu principala problema: o mare greutate in obtinerea unui loc de munca din cauza lipsei experientei (spun greutate pentru ca nimic nu este imposibil).

In articolul „Câteva modalităţi de a compensa lipsa de experienţă” am mentionat cateva reguli care sa te ajute in castigarea experientei necesare angajarii.

Pregatirea unui portofoliu cu materiale si instrumente din domeniul PR-ului este un pas important si te poate ajuta la angajare pentru ca va demonstra ca detii acele cunostinte practice pe care trebuie sa le aiba orice specialist de relatii publice.

Pentru a avea succes, pregatirea portofoliului trebuie tratata ca orice alta proba de examen, doar ca, de aceasta data, Profesorul este Angajatorul iar rezultatul final (sau nota 10) il constituie angajarea.

Cand iti pregatesti portofoliul trebuie sa ai in vedere un singur lucru: Portofoliul este cartea ta de vizita care are ca scop convingerea Angajatorului ca detii cunostintele de baza din domeniul PR-ului (alaturi de seriozitate, eficienta si incapatanare) care sa te ajute sa iti indeplinesti responsabilitatile de PR-ist junior fara ca el (Angajatorul) sa mai fie obligat sa piarda timp pretios pentru a te invata notiuni elementare din domeniul comunicarii.

Citeste continuarea…

Save

Save

Save

Save

Lasă un comentariu