3 analize de presa folosite in agentii

Revin cu un nou fragment din cartea „Secretele relaţiei cu presa – sfaturi practice şi studii de caz”, referitor la tipurile de analiză de presă folosite în agenţii.

După cum vei observa, analizele de presă prezentate de mine pe blog (şi, mai detaliat, în carte) sunt destul de departe de ceea ce se învaţă în facultate. Pe scurt, sunt mult mai simpliste.

De ce? Pentru că, într-o agenţie, nu există timpul necesar realizării unor analize extrem de complexe; aşa cum nici un client nu are timp  să le citească şi nici nu le va deschide dacă sunt prea dificile.

Prin urmare, pe lângă relevanţă şi corectitudine, care sunt principalele sale caracteristici,  o analiză reuşită trebuie să fie:

  • scurtă
  • uşor de citit/ de prezentat clientului
  • realizată într-un timp record

Află de aici care sunt principalele 3 tipuri de analize folosite în agenţiile de PR!

În martie, vei putea afla, din carte, cum să le pregăteşti.

Larisa Toader

Lasă un comentariu