Eu cu cine votez?

Tocmai s-a incheiat campania electorala pentru Alegerile Prezidentiale 2014…O campanie anosta si plictisitoare…

Candidati neconvingatori cu campanii jalnice….

Ramane insa intrebarea: cu cine votam? Pe cine alegem sa ne reprezinte in lume?

Parerea mea este ca nu prea avem de unde alege, niciuna dintre campaniile electorale nu s-a ridicat la campaniile anterioare (si ”le-am prins” pe majoritatea); ca student si absolvent de comunicare, am facut studii de caz pe campaniile anterioare, pentru ca am avut ”material didactic”. In anii anterior, tipologiile de candidati au fost create profesionist si au spus ceva de interes general publicului.

alegeri-prezidentiale

Dar sa trecem in revista tipologiile actuale de candidati din Alegerile Prezidentiale 2014….

Tipologiile se refera strict la imaginea candidatului asa cum reiese ea din campania electorala proprie, din articolele altor blogeri si din presa (articole, pamflete si interviuri ale comentatorilor politici). Nu cuprind atacuri la persoana sau comentarii politice. Cuprind si poreclele cunoscute deja publicului.

Citeste aici continuarea (imagine dezirabila vs. imagine reala

Lasă un comentariu